dinsdag 17 maart 2015

Duizend Maal Dank



Mag ik 1000 x danken.

(ik verloot een bol.com waardebon onder de inzenders die (voor vrijdag 20 maart as) bericht sturen via info@3dmens.nl als je jezelf in een van de onderstaande zinnen herkent (welke?) of als je meld dat je iets van mij mist...:-)

20 juni 2012 (een woensdag) schreef ik mij in bij de Kamer van Koophandel (Midden Nederland)

Nu (17 maart om precies half 11) zijn de eerste Duizend Dagen voorbij. Tijd om te bedanken. Ik kan het in het blog niet persoonlijk doen, daarom in de vorm van 'iedereen' en vooral als je jezelf erin herkent... 

Dank aan iedereen
  • die meeleest of heeft gelezen in dit blog
  • die reageerde op mijn blogs
  • die mijn blogs lieten lezen aan anderen...
  • die mij inspireerde voor mijn blog
  • die met me meereisden in de spelonken van mijn ziel
  • die me hielpen om nieuwe wegen in te slaan
  • die me uitdaagden te blijven ondernemen
  • dus die me lieten spreken voor honderden mensen
  • die me lieten zweten in 'pijnlijke' sessies
  • die mij tot tranen roerden van verdriet of van het lachen...
  • die me lieten zien hoe mooi ontmoetingen steeds weer zijn
  • die met wanhoop weer leerden hopen
  • bij wie ik het hoofd, hart en lijf mocht laten 'leren'
  • die dat bij mij deed 
  • die ook wilden luisteren naar mijn tegen - en meeslagen
  • die me professioneel en persoonlijk steunden en stuurden
  • die me soms opnieuw leerden kijken in 3D
  • die mij lieten zien hoe rijkdom van 'binnen' zit
  • die ik welkom heette in mijn trainingen en sessies
  • van wie ik ook weer afscheid moest nemen
  • die 'zakelijk' met mij koffie gingen drinken, lunchen, borrelen of dineren
  • die kritisch was en me scherp hield
  • die het hier-en-nu lieten 'werken'
  • die me werk gunde of in sommige gevallen juist niet...
  • die zonder oordeel kon blijven als ik 'eigen' wijs deed 
  • die 3DMens op twee benen heeft leren staan
  • die mij het vertrouwen gaven en aanmoedigden in ook de lastige periodes
  • die mij de grootsheid van dit ambacht met kleine opmerkingen stuurde 
  • die mij als spreker, coach, trainer e/o opleider inhuurde
  • van wie ik de boeken, bladen of artikelen las
  • die mij meenam in zijn of haar verhaal, mij ontroerde en naar mezelf liet kijken
  • die ik mocht 'zien' in de derde dimensie
  • mij thuis onvoorwaardelijk bleven steunen.
Blijf kijken in 3D! Op naar de volgende 1000 dagen, dus ....tot 17 december 2017 om half elf.
Oh ja, en wellicht ZIEN we elkaar tussendoor in 3D!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten