vrijdag 21 december 2012

TEAM ANATOMIE, De Hechting

Na 25 artikelen TEAM ANATOMIE komt er een einde aan deze reeks. Het was een mooie operatie! Ik heb veel kunnen behandelen over wat er in teams en organisaties gebeurt. Vooral wat er in de onderstroom aan bewegingen plaatsvind. Het blijft fascinerend. Ik blijf er zelf ook van leren. Door wat ik lees, zelf ervaar en ook vanuit mijn netwerk hoor.


Nu is het tijd om af te hechten. Voor velen staat de vakantie voor de deur en daarmee valt er een deken van bezinning en reflectie neer. Terugblikken en vooruitblikken! Ik hoop dat ik met mijn TEAM ANATOMIE heb kunnen inspireren. Ik hoop dat je in 2013 zelf de thema's uit de onderstroom gaat herkennen en er ook iets mee gaat doen.

Training

Als je nog meer wilt leren over de dynamiek van mensen in teams en je rol als leider of lid, hou dan 27, 28 februari en 1 maart vrij. In die driedaagse komt de eerste TEAM ANATOMIE training. Deze training laat je de ontwikkeling van een team zelf ervaren en zit boordevol oefening en inspiratie voor jezelf en de groepen waar je deel van uitmaakt als leider of lid. Je ziet oa. de patronen en werking van macht en kracht en de werking van verlangen en verscheuring. Je leert de mechaniek zowel vanuit korte theoretische en meer praktische kant kennen en vooral hoe je zelf kan bijdragen aan een vitale en creatieve ontwikkeling. Meer weten? Stuur mail naar 3dmens@gmail.com.

Groeien en bloeien

De operatie sluit ik af met het afhechten van de huid. Daarmee zie ik straks alleen nog een litteken, maar weet ik ook wat er allemaal onder die huid kan gebeuren. De lessen die daar zijn te leren maken dat we groeien, maar ook kunnen bloeien. Wil je de hele reeks nog eens nalezen? Er komt een blogboek Team Anatomie dat in januari verschijnt.

Fijne dagen en geniet van het kleine, juist de details en maak anderen daar ook bewuster van!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten