vrijdag 1 maart 2013

Een Gouden Toekomst

De afgelopen maand besteedde ik in dit blog aandacht aan onze onbewuste patronen. Die patronen in ons gedrag zorgen dat we niet constant op alles hoeven te letten. Er kan zomaar iets gebeuren waardoor het patroon doorbreekt. Dat heb je niet altijd zelf in de hand. Soms is er keiharde realiteit die je wakker maakt. Je voelt je slachtoffer en hebt moeite met die realiteit. Jij en ik hebben zo onze eigen (pijnlijke) voorbeelden. Wat vertellen die lessen?

Je kunt je toekomst veranderen als je door hebt hoe het werkt. Afgelopen week las ik een boekje dat ik je niet wil onthouden als TIP. Dit boekje laat je op een buitengewoon mooie manier zien hoe je jouw toekomst kunt veranderen.

Een Gouden Toekomst

Het boekje (Erik Smithuis) leest makkelijk, snel en geeft stof tot nadenken. In dat nadenken zit de echte boodschap en het is mooi als je daar voor jezelf juist wat meer tijd voor neemt.
Het verhaal gaat over John. Hij is 35 jaar en woont in Dubai. Hij heeft alles wat hij begeert: een succesvolle carrière, een mooie vriendin en een schitterend penthouse. Dan vindt er een onverwachte gebeurtenis plaats die zijn leven voorgoed doet veranderen. Zijn toekomst begint opnieuw.

Zeven Sleutels
In zijn zoektocht naar wat hij van zijn leven wil maken, ontdekt hij de zeven sleutels voor Een Gouden Toekomst.
Dit is een helder geschreven boek met een diepere laag, voor iedereen die zijn leven een bijzondere invulling wil geven.

Een aanrader als je wat meer stil wilt staan bij je leven. Soms zijn er ontmoetingen nodig...met jezelf of met anderen die je daadwerkelijk verrijken.

In de Nieuwsbrief van Maart (net verschenen) lees je meer hoe je je eigen patronen kunt doorbreken en je carriere kunt verrijken. Heb je 'm niet ontvangen? Stuur me een bericht op info@3dmens.nl.
Tot slot ben ik natuurlijk benieuwd wat jij van dit boekje vindt. Voor € 15,- heb je het in huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten