vrijdag 27 juli 2012

Reces

De betekenis van Reces is op internet makkelijk te vinden. Er zijn overigens meerdere betekenissen. De mooiste die ik nu wel passend vind is HET TIJDELIJK UITEENGAAN.
De start van de Olympische Spelen vandaag is een mooi moment voor mijn eigen reces (en ook wat rust en afstand voor de 3DMens).

Ik heb onder de titel De 3DMens 'herhaalt' alle meerdelige reeksen die ik heb geschreven op volgorde gezet. Zo kun je iedere dag een deel lezen en dan de volgende dag het volgende deel. Dit past precies tussen 28 juli en 20 augustus. Wat kun je verwachten?

Teams met Energielekkage (6 delen)
Vals Spel in Teams (3 delen)
De Roddelaar Ontmaskerd (4 delen)
In Vier stappen naar Synergie (4 delen)
Van Terugtrekken naar Intimiteit (6 delen)

Wil je niets missen? Schrijf dan gelijk in als vaste lezer. Geef dat rechtsboven in het blog aan. Je krijgt dan alle berichten op volgorde in je mailbox. 
Ik wens je veel inspiratie toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten