maandag 31 december 2012

TOP 10 BEST GELEZEN op nr 1 en 2

In de top 10 van best gelezen artikelen ben ik aangekomen bij de laatste 2. Ik heb wel eens gedacht 'waarom is de nr 1 de nr 1?'

Misschien omdat het een hele persoonlijke gebeurtenis is?
Misschien omdat het zo gruwelijk is?
Misschien omdat mijn voorbeeld mensen aangrijpt?
Misschien omdat het herkenbaar is? Pijnlijk te zien hoe 'context' werkt?

NR 1:
 
28 jun. 2012

Oordeel zelf maar! Ik hoop dat ik met 3DMens ook in 2013 kan bijdragen aan een wat vredigere wereld!
Met projecten voor vitaliteit, bewustzijn en creativiteit voor en door mensen, hun teams en hun organisaties!

Ik wil eindigen met een kort filmpje waarmee simpel wordt verteld wat 3DMens in 2013 wil zijn. Misschien geeft het wel HET ANTWOORD waarom de NR 1 de NR 1 is geworden.....
Namasté!

Ik wens je een gezellige jaarwisseling en een DRIE DIMENSIONAAL 2013.
Norbert Overvelde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten